helt ofattbart

Mår lite bättre nu så jag ska ta och testa mina byxor och se vilka jag kan ha o inte för annars ska mamma fixa dom lite och så ska jag få byxor ifrån min kusin som är lika smal som jag :) Lr smal ska man ksk inte säga längre :P

Idag ska jag göra min läxa som är så tråkigt, allting har med kalkyr saker o göra och jag blir så trött på de.. Usch! Men men sista uppgiften nu på ett bra tag så d ska bli jätteskönt! :) Och jag fick veta också att jag slutar den 10e aug så d blir ju jättebra :) Då hinner jag vila lite innan det är dags att föda ^^

Tänkte på det igår kväll, nästa år blir det att fira julafton som mamma och alla härtans dag och mors dag :) Helt ofattbart juh! :O


Kommentarer
Postat av: Malin, 19 och gravid

Jo, det bara snöar och snöar här nu och jag börjar bli trött på det.

Är inte van vid såhär långa vintrar :p

Haha, njae det kan jag inte hålla med om :p

Jag älskar sommaren och ju varmare destobättre :p

Men det är nog olika från person till person ;-)

Jo, det gör jag med! Sen kommer jag ha min lilla skrutt ute i världen också, hur underbart som helst :)

Ja, tack så mycket :)

2010-02-03 @ 18:47:28
URL: http://mammanitton.blogg.se/

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0