Hormon attacker

Varför kan inte någonting gå som man vill?!

Få en lägenhet som passar behoven och inte för hög hyra?
Ett jobb till sambon?


Jag känner bara suck för allting just nu, ingen ork till något men inte så himla konstigt när ingenting går som man vill..

Ingen lägenhets erbjudande får man trots att man gör intresse anmälningar hela tiden så nu har jag börjat o kolla på blocket faktiskt men suck d är för de mesta hus och det är lite väl tidigt att fixa hus nu när man inte har fast jobb ens nu så..

Suck, jag hoppas ialf att jag kommer in på nästa utb som jag har sökt på distans som är också ett år och inga möten så det blir bara via nätet d blir så jag hoppas jag kommer in så jag får lite extra pengar ialf..

Sen så vet o tusan vad jag vill bo heller.. Om jag vill bo i örebro lr i Karlstad eller någonstans.. GE MIG LÄGENHET O JOBB!!

Hatar o vara ensam nu för tiden, blir så deprimerad och ledsen hela tiden, jäkla hormoner!!

I morgon kommer ialf mamma hem så vi ska mysa o prata o ja, umgås! <3 LÄNGTAR!!

Annars så åker jag nog hem på söndag när mamma åker upp till dalarna igen.. 

Suck suck..

Kommentarer
Postat av: TinA

sötan då.. går det inte att få tips utav barnmorskan vad du kan hitta på när du hamnar i detta läget med depp-attacker och ensamhet? =/ önskar jag kunde vara hos dig.. take care sweetie.

2010-02-17 @ 17:46:10
URL: http://egoism.blogg.se/

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0