Hur ska jag orka?

Ja igår så skjutsade jag hem lisa vid kvar över sex lr ngt kom hem tjugo i sju och började vika all tvätt var väl klar typ 20 över och då började jag packa :P O sambon Dennis började med att plocka in all tvätt där det skulle vara..

Sen så fick jag fnatt och började dammsuga och torka golv och allting sånt där.. Men men nu äre gjort ialf =P

Missade dock 15 min på familjen annorlunda men men.. Fick ett rent hem, all tvätt vikt, väskorna packade.. Det slår det  :D

Så idag ska jag åka till Kd, har ingen lust o börja jobba..

Men jag ska till Bee idag :D D ska bli kul! =)

Men men, mamma kommer inte hem förräns tordag eftermiddag då hon är barnvakt åt brorsdottern :) Sen ska hon dit igen på söndag eller om d var måndag.. Ja någonting var d ialf :P Så d blir rätt ensamt hemma.. :( Åker ialf till Örebro på torsag då jag ska ju till sjukhuset igen på fredag :)

Nej frukost här sen fixa mig o sen ska jag åka..


Kommentarer

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0