Nu ska de ske!

Idag ska vi åka till svärföräldrarna så ikväll äre tänkt att det skall berättas att de ska bli farmor o farfar.. Lite nervöst så jag går på helspänd här.. Helt uppe i varv, jag plockar och donar och fixar tvätten som vi hängde över hela lägenheten igår för tumlaren fungerade inte så INGENTING vart tort typ.. Så ja, jag fixar det som är torrt och packar åt både mig o sambon då sambon är inte hemma och när han kommer hem äre tänkt att allting ska vara klart så vi ska åka.. Gud, jag har så LÄTT FÖR att bli så stressad :S

Sen är jag nog skit nervös hur svärföräldrarna tar d oxå.. Att jag ska vara så nervös.. Det är ju något underbart som ska ske liksom.. Jag är knäpp, som sambon säger jämt!

Nåväl , kommer nog inte skriva något i helgen utan d blir när jag kommer hem igen och vet inte om det blir i morgon eller på söndag..

Ska fortsätta i mitt hysteriska städeri här..

Ha en underbar helg och alla hjärtans dag <3

Kommentarer
Postat av: eriika

hoppas det går bra med svärisarna :)

2010-02-12 @ 10:41:01
URL: http://headtrips.blogg.se/
Postat av: TinA

Det kommer gå bra :) Lycka till o ha en trvlig alla hjärtans dag du med :D

2010-02-13 @ 10:00:27
URL: http://[email protected]
Postat av: Sväris

Det gick JÄTTEBRA med svärisarna! De kan bara inte greppa läget liksom! Men vi är toppne lyckliga o håller nu tummarna att allting kommer att gå precis som Anna o Dennis vill!

Vi älskar er allar 3 <3<3

2010-02-13 @ 15:33:44
Postat av: Malin, 21 år & Gravid

Glad alla ♥ dag. :)

2010-02-14 @ 13:05:14
URL: http://mammaflikkan.blogg.se/

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0