onsdag

IGår var vi ju och prata om fosterdiagnostik och idag ska jag ringa och boka tid, känns mindre lockande faktiskt menmen.. It has to be done!

Annars så är det bara bra, magen växer o växer och jag är på värsta gos humöret.. :( Kanske för att jag ska vara borta i en hel måndag ifrån pojken också som sätter igång de hela :( Men får försöka åka hem någon helg ialf om jag inte är för trött! Ska nämligen göra praktik och därför måste jag åka bort och göra de i en annan stad dock men men..

Igår så åt vi min goa potatisgratäng och den var så gudomlig att jag svepte i mig allt typ, nej inte riktigt men nästan! :)

Igår så gjorde jag läxan i sista minuten som skulle lämmas in och sen så gjorde jag nästa läxa som ska vara inlämnad nästa vecka så nu är jag fri i 2 veckor, skönt skönt! :)

Nej frukost väntar, varm oboy och ost macka, FINNS INGET BÄTTRE! :)

Just d, sambon ska ringa sina föräldrar idag äre tänkt.. Var ju tänk att de skulle komm på lördag men det gick inte så att vi får ta det över telefon, inte världens roligaste sätt men men..

Frukoooost :) Tingeling!

Kommentarer

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0