softa måndag

Sitter o gör läxan i sista minuten idag men det är så sjukt tråkiga läxor nu på sista tiden.. Så får väl skylla mig själv som låter dom vara till sista minuten... Men tänkte faktiskt göra nästa veckas uppgift efter jag har gjort dagens.. Får göra de efter familjen annorlunda som börjar om typ 10 min på teven..

Åkte hem till Dennis igår så im back in town! :)  Händer dock inte så mycket tyvärr då jag har lite ont i magen hela tiden men det är ingen fara utan det är helt normalt med tanke på min magsjukdom tydligen sen så äre inte konstigt heller med tanke på att livmodern håller på och utvigar sig också.. Det lär säga kaboom snart så lär jag bli SKIT stor..

Nej nu ska jag bara kolla snabbt på uppgiften o ta fram uppgifterna så jag kan skriva efter familjen annorlunda..

O btw, såg idag att de ifrån älvdalen ska till "mamma pappa barn mässan" :D D gjorde mig glad, för jag ska ju dit! :) TIhihihi!!

O det fortsätter att komma snö, kan det inte bara räcka snart? 

Uppdaterar ksk ngt senare innan jag sover.. :)


Vad gjorde ni under helgen?

Kommentarer

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0