Torsdag = Barnmorska

Gick upp halv sju idag, fy tusan vad svårt det var att gå upp trots att jag har vaknat flera gånger i natt och gått på toa då minsann var jag pigg.. Men inte nu, baah! Jag pallrade mig upp ialf och fixade ordning mig och nu sitter jag och äter frukost..

Annars väntar jag på min sambo som ska ta sig upp någongång ^^ Vi ska ju till barnmorskan idag och vi är LÄTT INTE morgon människor ^^ Haha nåväl ska bli kul och se vad d blir denna gång :)

Fick ett sms också på morgonen att min brorsdotter vill ha mer MMS på bebisen ^^ (mag bilder) O att hela jag ska synas för det var svårt att förstå att det var min mage i fokus tydligen ^^ Sötnos hon är! :) Hon längtar så tills den kommer ut så hon får leka ^^ Haha..

Skriver sedan hur d gick hos barnmorskan :) Ha en underbar morgon allihopa :)

Kommentarer

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0