Ultraljud <3

Fosterdiagnostiken!

Kom till sjukhuset och såklart så gick vi lite fel till och börja med men sen när vi väl kom rätt så var de en rätt så sur tant som tog emot oss i anmälningen , vart på så dåligt humör!

Men sen när det väl var våran tur så gick vi in och fick lägga mig där och jag hade såna där tankar som " tänk om det inte är något i magen" och usch massa dumma tankar.. Men sen när det väl var dags så tittade jag på tv skärmen och där kom vårat lilla mirakel upp, helt otroligt och helt magiskt!

Såg armarna, ögonen, näsan, armarna, benen o ja, det var helt magiskt! Och hur den rörde sig som bara den d var roligt att se :)

O lilla hjärtat slog som bara den <3

Men dock så rörde den på sig för mycket för att kunna mäta i deras program så vi fick en ny tid den 26e så får hoppas att lillen är lite lugnare då :) 

Nu ska jag ta och röja lite här för Lisa kommer snart :)

Kommentarer
Postat av: Malin

Gud, hade ingen aning om att du ska ha barn! Såg det nu. Grattis Grattis :D När är det beräknat till? Kram

2010-02-15 @ 12:36:19
URL: http://accordingtomalin.blogg.se/
Postat av: TinA

Låter så bra :D

2010-02-15 @ 13:19:49
URL: http://egoism.blogg.se/

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0