Ultraljud!

Nyligen hem kommen ifrån barnmorskan..

Dagen började ju suverän!

Jag kom ju inte ut med bilen ifrån parkeringen!!!! Jäkla snöplog som plogar in ens bil, fruktansvärt irriterad o på fel sida vart jag tyvärr... Men jag gick till grannen och frågade ifall hon kunde köra bort sin bil så jag kunde köra ut min bil ifrån hennes och det gjorde hon så gärna :) Gillar snälla grannar.. :)

Kom iväg ialf fast blev lite försenad med tanke på att jag var tvungen o göra blodprover och en massa andra prover.. Men men när jag väl kom in så vägde vi och mätte vi och allt såg bra ut :) Pratade litegran om hur d går med mina matintag då jag är laktosintolerant och får inte i mig all näring som behövs så jag ska ringa till sjukhuset och be min läkare fixa så jag får näringtillskott ifrån apoteket som det går att få.. :)

Sen så bokade vi in ultraljud :) Dock blev det lite senare än tänk pga jag ska vara borta i en månad men det vart ialf den 19 mars :) O vi kommer gå på tätare kontroller nu framöver också så att d känns bra ialf att man håller det nu och ser så det går rätt.. :)

Nu ska jag ta och packa, sedan sätta mig i bilen och åka iväg.. :) För på lördag ska jag på Disney on Ice med min brorsdotter och brorsan :)

Btw, nästa helg den 13e feb, bjuder jag hit mina svärföräldrar och då ska vi berätta att dom ska bli farmor och farfar så att om allting går bra så kommer jag visa vem jag är den 14e feb :)

Vad ska ni göra i helgen?


Jag är arg.. Alla lägenheter vi har gjort intresse anmälan på har för höga poäng helt plötsligt.. Kan ni som har FÖR höga poäng bara låta bli och leta lägenhet och låta mig få en?!?!?! Jag är behov av en ny/större lägenhet så snälla, låt mig få tuuuuur!

Kommentarer
Postat av: emma

åhh vilken fin och mysig blogg.. hoppas du/ni hittar en lägenhet.. snart är det er tur..



ha en bra dag

2010-02-04 @ 11:07:15
URL: http://emmszan.blogg.se/
Postat av: Malin 21 år, & Gravid.

då har du något att se fram emot :) jag var där idag och kollade. men busungen, ville verkligen inte visa upp sig. så fick inte veta kön ändå :(

2010-02-04 @ 17:41:24
URL: http://mammaflikkan.blogg.se/
Postat av: Angelica <3mamma till liam & nr 2 påväg<3

när är du beräknad? :) Varför kan du inte gå ut med vem du är`:) Grattis till bebis iaf :D:D

2010-02-07 @ 00:42:09
URL: http://kronanskvinna.blogg.se/

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0