Uppdatering

Inga byxor går att ha på sig nu för tiden förutom mysbyxor eller mamma byxor men tycker d är LITE väl tidigt för de för SÅ stor är jag ändå inte :P Men men, de säger ju att det är nu de lär EXPOLDERA så jag lär bli super stor snart :P
Så när det är dags för sälen tex. herregud :P Hahaha nåja.. Det är ett tag dit ialf =)

Igår så var jag på stan o köpte lite mamma tröjor för mina tröjor sitter åt så att det gör så FÖRBASKAT ont i brösten.. Att de ska ömma så infinalist! :O Men men, köpte ialf tre st så jag har lite o växa i.. Men jag är så petig har jag märkt :P Haha, de ska inte vara för långt upp i halsen för det känns som jag ska strypa mig o inte får luft :P


Mamma tycker jag går konstigt, men d tycker inte jag.. Men o andra sidan kan jag gå mer försiktigt ute nu när de är så halt kan jag hålla med om! :)

Fick tre skivor som är bra för barnet att lyssna på när det är i magen så jag ska ta o börja lyssna på dom för nu kan lillen faktiskt höra :) Längtar så tills jag börjar känna när lillen vänder sig lr börjar sparka mig :)

Mamma berättade att jag brukade sparka så hon fick ont i revbenen, haha.. Jaa det finns MÅNGA historier :) 



Var ju på fosterdiagnostiken igen i fredags och allt såg bra ut, alla kromosomer var med så inga sjukdomar har utvecklas nu ialf :) Men sen får vi ju se om d blir hsk lr så när den kommer ut men det är inte säkert :) Får hoppas de för annars får ju alla i hela familjen lära sig tsp o det är nog inte så enkelt :P O det är ju egentligen bara jag som kan flytande tsp.. Dennis kan ksk bara 5 ord :P

Nåja, ska ta o äta min apelsin här nu och sen borsta tänderna på brorsdottern sen sova..

Kan tala om att jag typ däckar vid 21 o sover till halv nio om mårnarna :P



Kommentarer
Postat av: Maria

Sova är bra, men när börjar du på dagarna? Jag har sovmorgon idag o börjar 11 såååå skönt!

Kramar

2010-03-02 @ 09:56:21
Postat av: Malin, 19 & gravid

Jo, säger man ingenting så får barnet mitt efternamn atomatiskt. Men vi tänkte döpa den till min pojkväns efternamn med en gång så den slipper byta sen om vi skulle gifta oss osv. Men vi får se hur vi gör :)

2010-03-04 @ 13:59:29
URL: http://mmylove.blogg.se/

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0