Allt gick som d skulle!

Att berätta gick bättre än väntat.. :P

Mamma vart super glad och gick runt o sa hela tiden " mormor mormor mormor" hehe, hon är ju bara farmor än så länge så d blir nog en omvändning :)

Sen så berättade jag för min brorsdotter som sedan sa till min äldsta bror och brorsdottern sa så här..

Brorsdottern - Pappa, vet du vad?
Pappa - Nej?
B - Faster har en bebis i magen
P - Va?
B - Ja, faster har en bebis i magen
P - (Tårögd i ögonen)
B - vad är d pappa?
P - jag är bara så glad över att faster ska bli mamma, då blir jag morbror för första gången.
B - vad blir jag då, pappa?
P - du blir kusin till fasters barn :)

Brorsdottern som är snart 6 ville då att jag skulle få tvillingar så hon fick både en pojke o flicka att leka med :P Hehe men men det kan man inte styra över sa jag :)

Hehe jag vart också tårögd o ja :) hehe

Men men, jag tänker inte avslöja mig helt förräns det är helt säkert och förrän ALLA familje medlemar vet :)

Ha en underbar vecka nu ska jag mysa med min snuviga brorsdotter!

Kommentarer
Postat av: Lizi

Vad kul att dom blev så glada :)

2010-01-26 @ 12:46:32
URL: http://misslizi.blogg.se/
Postat av: eriika

va skönt att det gick bra :D

2010-01-26 @ 12:50:40
URL: http://headtrips.blogg.se/
Postat av: Martina, hobbyfotograf och mamma

fin blogg:)



va gulligt sakt hihi:)

2010-01-26 @ 16:20:40
URL: http://beautywolf.blogg.se/

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0