Första fria illamående dagen

Tog en tablett för halsbrännan igår o tänk den fungerade!! Hela natten tills jag vaknade och lite till :D O idag har jag inte haft sån halsbränna bara lite men jag har ialf kunnat orka göra ngt :P Så jag ska nog ta en i natt också så att jag kan sova normalt!

Annars så äter jag typ var 3e timma o måste ha någonting o knapra på hela tiden, har till o med vaknat vissa nätter o måste käka typ en banan lr ett kex lr ngt bara för att jag måste ha något i mig..

Ska till barnmorskan igen den 21a men måste skjuta på den pga jag ska på lägenhetvisning och det kan man ju inte missa, behöver en större lgh nu när ett barn kommer till världen..

Magen putar utåt ialf och den är hård, har inte vågat sova på magen sen jag fick veta att jag var gravid utan ligger hela tiden på vänster sida för det är bättre för barnet har jag hört.. Men ibland när jag vaknar så vaknar jag på rygg lr höger sida å då tänker jag "shit barnet måste ju andas" å så vänder jag på mig till vänster sida.. Man är ju bra rolig ibland!

Lite orolig också över hur familjen ska reagera :P Men men d lär väl ordna sig antar jag..

Snart äre vecka 9.. Vet inte om ni har märkt att räknevärket är lite fel men det gick inte o fixa det så d skulle bli som d ska bli.. Barnmorskan sa ialf att jag är på väg in i vecka 9 på tisdagar så att ni är medvetna om d.. Att den är lite fel beror på hur lång menscykeln är och min är inte riktigt regelbunden så att därför är den fel.. Så läs mina inlägg så vet ni vilken vecka det är!

Kommentarer

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0