Fundersam

Har vart på visning nu på morgonen av en lgh, visst den var väl fin o så men det kändes allt för ihop tryckt så jag kommer o tacka nej.. Dessutom det är på tredje våningen + ingen hiss :S Det positiva var väl att det var nära till bussen osv :P Men nej, kommer tacka nej..

Ska på en till visning i eftermiddag och den har jag stora förhoppningar på så får hoppas det håller!! Annars så har jag en till i morgon och den ligger också på tredje våningen men den har ialf hiss i huset så d tycker vi om!  Man vill ju kunna röra sig med vagnen osv när d väl är dags sen.

Igår var jag på IKEA lite och spanade in barn avd och hittade en del som jag ska köpa senare :) Det är iof inga möbler för det har jag kvar sen jag var liten. Ska ialf måla om min spjälsäng till vit så d får jag göra i sommar då man kan vara ute! :) Sen har jag ett sånt där skötbord som man har över badkaret så d är behändligt! Så det är mest lakan, spjälskydd, och hak klappar och lite sånt där nödvändigheter som behövs!

När tycker ni att jag ska berätta för min familj att jag är gravid och för resten av världen?

Kommentarer
Postat av: TinA

så fort du känner för det.. hur de än tar det, så har du fått det sagt, och då är bäst att du gör det när du är redo :)

2010-01-24 @ 21:23:33
URL: http://egoism.blogg.se/
Postat av: Tova

Svår fråga det där, men det brukar för det mesta komma naturligt... de närmaste först, och sedan släktingar, mer "ytligt" bekanta, jobb/skolkamrater... det du känner förhelt enkelt :)

Ett bra tips kan ju annars vara att berätta när magen börjar synas - det minskar nog omgivningens frågetecken, hehe!



När har du BF? :)

2010-01-25 @ 15:08:30
URL: http://www.metrobloggen.se/trasslet

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0