Gottegris!


Har mumsat i mig såna här idag, d var gudomligt gott kan jag tala om! :D

Annars händer det inte så mycket alls, börjar snart o jobba igen den 15 febuari körs det igång.. Ska bli rätt skönt faktiskt :)

Försökt o sova idag men har d gått? Nej, så jag ska lägga mig tidigt ikväll tänkte jag och köra på sån där nässpruta för min näsa gör att jag inte kan sova hela nätterna utan sover hur dåligt som helst, jag vill bara dö på morgonen när det är dags att gå upp..

I morgon tänkte jag ialf ta en sväng till IKEA och kolla lite barnavdelningen och sen ska jag kolla lite med kameran också som jag tänkte köpa men det får vänta tills nästa vecka.

Kommentarer

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0