Taco fredag idag!! :)

Gud jag vill bara skrika ut till hela världen att jag väntar barn..... Men det är ju bäst o vänta lite som sagt..

Har sovit så där i veckan som var, det var för tjock kudde, det var för hård underlag, as hungrig på nätterna, ja det var alla möjliga fel..

Inatt sov jag jättebra ialf, var bara grymt hungrig på morgonen så jag fick gå upp o äta lite o sen var d bara att försöka somna om men gick d, neej!! :(

Annars händer det inte mycket ska ut på stan äre tänk någon dag, de har ju rea på kappahl hörde jag av någon men jag fick inte köpa nalle björn overolen lr vad det nu var för något :P Men men får kolla in något annat :)

Ikväll ska d ialf bli tacos, har gått runt och längtat efter d as länge så ikväll ska d bli! MUMS! :)

Vad ska ni göra i helgen?  :)

Kommentarer
Postat av: Martina, hobbyfotograf och mamma

Hej!



kul med rea, varför får du inte köpa den overallen? hihi!



här hemma blir de också taco kväll mumms:D



SV: i helgen här hemma blir de jobb för min del och sen så ska vi fixa med min dotters rum:)

Annars är de bara bra med mig glad att solen änteligen tittar fram!

sj?

2010-01-29 @ 10:55:51
URL: http://beautywolf.blogg.se/
Postat av: eriika

tacos är sjukt gott :D



2010-01-29 @ 11:23:51
URL: http://headtrips.blogg.se/
Postat av: Tova

Aww, ja illamåendet kommer definitivt gå över snart ska du märka :)



Det är en sån fantastisk resa att vara gravid (tyckte jag iaf), så du har verkligen nåt fint att se fram emot... ska ni på ultraljud snart eller?

Kram!



2010-01-29 @ 12:12:57
URL: http://www.metrobloggen.se/trasslet
Postat av: TinA

jag vill också veta varför du inte fick köpt overallen? =)



låter mysigt med tacos, jag äter taco-chips nu.. nånting måste hålla mig igång till läxan :P haha.



sv; njae jag räknar inte ner till nästa år redan, det var första tanken jag fick däremot när jag insåg att det redan gått en hel månad på detta nya året :P :)

2010-02-01 @ 11:59:05
URL: http://egoism.blogg.se/

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0