Deprimerad

Börjar bli deprimerad, orolighet, ångest och ja jag vet inte vad.. Allmänt nere och känner bara varför..?!

Allmänt ont hela tiden, kan knappt sova utan att de gör svinont i höfterna lr ryggen, tanden, fötterna, bena , tungan.. Ja överallt..

Vad händer om CP läkaren säger att jag inte får kejsarsnitt på måndag? Hur ska jag orka ta fighten? Jag är bara så jävla trött på att få CP läkare hela tiden och när jag väl besöker "de" igen för samma problem då får jag en suverän läkare.. Så det är väl just karman detta.. Men om de säger nej på måndag då går jag på krigstigen kan jag lova.. Fy faen, alltså förlossningen ska ändå bli det bästa för min del?

Hur ska det vara det bästa för min del om jag föder vanligt om jag nu får ligga inne ksk 2 månader efter förlossningen och behöva operera min mage för min magsjukdom? O må skit, för jag HATAR verkligen o ligga på sjukhus, hur i HELSKOTTA ska jag då kunna knyta mig an till William?!?!?!?! Hur ska jag kunna amma och må bra och så när jag kommer må skit?! Jag väljer faen heller att ta kejsarsnitt o ligga inne ksk 2-7 dagar än hela två månader?!?! Jag VET att jag kommer må lite si å så i min mage efter kejsarsnittet också och det är jag beredd på men inte att ligga inne 2 månader och riskera att jag får förlossnings deprition och att jag hamnar i de djupa, IGEN!! Det tog soppas lång tid innan jag kom upp ur mitt skal så nej.. O barnmorskan tyckte det var knepigt att de inte godkände detta på engång när jag väl berättade om mina sjukhus vistelser och fobier osv.. Åh, jag ska ta o lägga mig på soffan o dra något gammalt över mig........


Kommentarer
Postat av: TinA

Dra undan det gamla, det är nåt du kan dra över dig när du ska gifta dig ;) (nåt gammalt, nåt nytt, nåt blått och nåt lånat)



Mm jag håller med din barnmorska. bara det får mig att anse att din cp-läkare är en cp-läkare 2.0 typ. Hon kanske är avis, för att hon minsann inte fick kejsarsnitt på sin tid.. Har förresten för mig att man får bestämma själv om man vill ha kejsarsnitt om man HAR sjukhusfobi? Eller tog dom tillbaks den friheten? Du har rätt i att det ska vara bäst för dig. Det ska vara så behagligt som möjligt för en, och kejsarsnitt är det som känns (och är) rätt med tanke på magsjukdomen. Att din läkare har lika mycket hjärta som får plats i en kryddmått kan inte världen hjälpa, hon ska ändå göra det bästa av sitsen och det är inte att sparka in dig i en depression.



Jag håller din hand.



Puss <3



2010-07-21 @ 22:19:24
URL: http://egoism.blogg.se/
Postat av: Farmor

Upp med hakan pluttan! Du ska se att allt kommer att lösa sig! JAg har kollat med mina äglakort o det ser sååå bra ut för er!

Jag hoppas att vädret snart ger med sig o blir mer behagligt för dig, o mig!

Skickar en stor kram till er alla tre!!

PoK

Farmor Mia

2010-07-22 @ 07:50:17
Postat av: Mica

Usch! Alltså, får du inte kejsarsnitt då undrar jag fasiken vem som får. Min barnmorska sa ju att jag kunde få göra det "bara" för att jag är rädd...du måste ju i princip göra det för att slippa må piss i 2 månader. Alltså...sjukvården är ju helt fucked up!

2010-07-22 @ 12:09:54
URL: http://babybaker.blogg.se/

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0