Dystra torsdag

William rör på sig hela tiden tycker jag, är han aldrig lugn? Man tycker ju att han borde vara lugnare nu när det är soppas trångt men nejdå, då töjer man ut mammas mage istället så hon får ont.. Busunge!! Sover verkligen dåligt på nätterna nu för tiden :( Marika tipsa om att sova i fotöljen det gjorde hon när hon väntade Felicia men jag vill ändå ligga brevid Dennis men ja, jag får se hur jag gör..

Idag är det verkligen grått o mörkt ute så det kanske är dags att dra upp persienerna lite :P Har ju haft dem nere pga blommorna inte ska dö av solsting ^^ Längtar tills det blir LITE svalare ute så man kan vara ute utan att dö typ.. Har lust o åka någonstans oxå men vet inte vart.. Bara si så där över en dag lr helg gör mig inget bara jag kommer bort en sväng..

Min mage mår absolut inge bra :((


Kommentarer
Postat av: TinA

William visar att han finns :)



Om ni har gråa moln o grejer så är det int dystert. Tänk på naturen som kommer njuta av denna dag! :D Här är det sol och varmt, men svalare än de senaste veckorna så det nöjer jag mig med :)



Hoppas lilla magen mår bra snart.. Den kanske saknar nacho-chips.. har hört att det är.. hrm, hälsosamt. ;)

2010-07-22 @ 15:38:50
URL: http://egoism.blogg.se/

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0