Elände o busfröt

Jäkla ellos alltså.. Beställde lite saker till hallen för typ 3 veckor sen o det har BARA strulat sig så fy böveln.. I torsdags ringde jag o frågade vart tusan mitt paket har tagit vägen och det hade tydligen blivit någon miss så han skulle gottgöra det och skynda på processen.. Gick då in på Ellos hemsida idag för att kolla typ kolli nr men neej.. SÅ jag ringer igen å då säger de att jag måste göra beställningen på nytt?! Då vart jag fly förbannad och ja skällde ut dem :P Haha! Så nu får jag paketet mitten av denna veckan sa hon + provision för att det har blivit så här.. Det ska man banne mig kräva tycker jag.. Inte faen ska man behöva vänta 1 månad typ när det står att man ska få sakerna efter 5-7 dagar.. Inte OK enligt mig ialf..

Har vart hos barnmorskan nu på morgonen och William busade så klart med henne när hon skulle mäta magen :P Haha, fick inga bra mått haha! :P Nåja, så kan de gå ^^ Idag kom jag då ihåg att spela in hjärtljudena så nu har jag dem på mobilen :) Har skickat dem te brorsan Magnus, mamma o svärmor :) De vart så glada så :) 

Nu ska jag ut till M-berg o se om de har någon klipp tid och då ksk jag ska färga o noppa mina ögonbryn, det behövs kan jag lova! haha :P O så ett nytt spring hjul till Rocky.. Herregud han är så rastlös utan sitt hjul haha! :P

Inatt var det ialf svalare, tack o lov! Men jag duschade då också ISKALLT igår innan jag gick o la mig, det var gudomligt skönt!! Ska nog göra det igen idag :) Verkar ju bli riktigt varmt idag oxå så :)

Jag har blivit en riktig korsords drottning ^^ Haha, har tre korsords tidningar som man kan vinna saker ifrån och jag har bara några kvar sen har jag löst alla så det blir o skicka in o se om man vinner ngt, vore ju kul :) Hehe

Nej, nu ska jag byta om till lite svalare kläder då det var lite kyligt o cykla till vårdcentralen förut..

Kommentarer
Postat av: TinA

haha ja ibland blire såna bekymmer.. men hade du redan betalat för varorna du hade beställt eller skulle det komma på faktura? det mest jobbigaste är att när man ringer in flera ggr, så får man ALLTID höra olika saker från varje person man snackar med.. Blä, de borde väl alla ha en sak att gå efter? okej, man uppfattar regler o policy olika, men de borde, trots det, se till att alla på företaget går efter samma.. :S



jag har lyssnat på hjärtljuden också :) <3



Läste att natten till igår var en så kallad tropisk natt - att graderna in sjönk under 20 grader :)

2010-07-05 @ 18:58:19
URL: http://egoism.blogg.se/

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0