Fördriva tiden

Sitter här hemma i sängen o väntar på Lisa ska dyka upp hon ska hjälpa mig o möblera om så vi får plats med williams säng.. Får se hur d blir men jag har det någorlunda i huvudet men får se om det blir lika bra i verkligheten.. Får ta lite bilder sen o visa er.. Ska försöka få Lisa o hjälpa mig o montera ihop Williams säng oxå o bädda den tihihi! ^^ Måste visa hallen sen oxå den blev grymt bra, men gud vilket jobb det var o montera ihop skiten :P vingligt som faen vare men upp kom den ialf ^^

William sover just nu så det är lugna puckar här men han ligger o trycker på magsäcken så illamåendet kommer o går :P

Byte bild över allt igen, den jag har nu som profil bild är mycket bättre ^^ Ska oxå ta fina gravid bilder snart och göra gips magen oxå, får se när det blir. Blir nog efter röntgen o allt då är jag som störst ^^ Sen ska jag göra siluett bilder oxå men det kan jag ju inte göra mitt på dan utan det måste vara kvällen då :P


Kommentarer
Postat av: Malin, 22 år Gravid BF+2

Nej vi får hoppas på att hon tittar ut i veckan iaf ;) orka gå två veckor över tiden

2010-07-08 @ 14:34:52
URL: http://mammaflikkan.blogg.se/
Postat av: TinA

det blir nog bra med bilderna.. :) du är fin i den nya frisyren :D bra att du fick hjälp med möblering o allt :)

2010-07-10 @ 15:21:56
URL: http://egoism.blogg.se/

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0