Fördrivning

Namn: Anna
Ålder: Nyligen 23
Ursprung: Svensk

Nämn något som gjorde dig glad igår? - Att hallen vart så bra ^^
Vad gjorde du kl 08 imorse? - zzZZz
Vad gjorde du för 15 min sedan? - Åt lunch
Det sista du sa högt? - "Hejdå"

Det senaste någon sa till dig? - "Vi hörs"
Vad har du druckit idag? - Vattem
Vad var det senaste du köpte? - Mjölk, bröd och chokladkaka :P
Vad är det för färg på din ytterdörr? - Grått

Vad är det för väder hos dig nu? - Fint men molnigt
Godaste glassmaken? - choklad
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? - JA!!
Sover du tungt? - ja för det mesta

Drömmer du mardrömmar? -
ibland
Favoritklädsel? - Mysbyxor o någon skön t-shirt o college tröja

Vad ser du om du tittar till höger? - Williams säng o matbordet
Vad gör dig glad just nu? - Att alt är klart tills William kommer hem

Vad ska du göra härnäst? - Duscha
Höger eller vänsterhänt? - högerhänt
Humör just nu? - typ inget speciellt

Hur många kuddar sover du med? - 1
Morgon eller nattmänniska? - Båda men föredrar att sova på morgonen :P
Vad är viktigast för dig? - att allt funkar och att jag är lycklig
Är du kittlig? - Ja

Snarkar du? -
Nej
Stjärntecken? - kräfta
Stökigt eller välstädat? - välstädat

 

 

-----------

 

Vad heter ni? Anna & Dennis
Hur träffades ni? Genom min inflyttningsfest
Är ni förlovade? Ja
Bor ni ihop? Ja
Har ni barn? Rocky o snart William <3
Har båda körkort? Nopps bara jag
Isåfall, vem kör bäst? Uhm garanterat jag för Dennis har enbart backat en gång :P
Kommer du ihåg er första kyss? Jadå ^^
Vem sa "Jag älskar dig" först? Dennis
Vem är äldst? Jag
Vilka stjärntecken är ni? Jag är kräfta och Dennis är lejon
Vem fyller år först på året? Jag (Juni)
Vem är längst? Haha Dennis :P
Vem sjunger bäst? Uhm Dennis antar jag? :P
Håller ni varandra i handen på stan? Ja
Kände ni varandra innan ni blev ihop? Ja
Blev du kär vid första ögonkastet? OM jag vart
Har ni någon speciell låt? Lips of an angel med Hinder
Har ni varit utomlands tillammans? Nej
Vilket är ert bästa minne? När vi insåg att vi ska bli föräldrar
Vad gör ni en vanlig vardagskväll? slappar vid TVn, umgås?
Ger ni alltid varandra en puss när ni ses? Oh ja, jag är värsta pussgurkan ^^
Bodde ni långt ifrån varandra när ni träffades första gången? 30 minuter ifrån varandra :P
Blir du lätt svartsjuk? Brukade det men inte nu längre krävs väldigt mycket för det
Brukar ni bråka? Inte längre
Ringer eller SMS:ar ni mest? Ringer
Vilken är hans/hennes finaste kroppsdel? Hela han men händerna o bröstkorgen
Brukar nån av er prata i sömnen? Om det är någon som gör det så är det isf jag men det är VÄLDIGT sällan :P


Kommentarer

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0