Helgen

Hemma efter en helg i Karlstad.. Begravingen var väldigt fin och vacker i allmänhet.. Så ja, annars så har vi inte gjort mycket..

Jag har inte gjort alls mycket då mina fötter har svullnat upp så jag har mest suttit i högläge och tagit det lugnt.. Tanden värker inte mer så utan det är mer att det är svullet nu så det känns rätt okey ändå..

Dock har jag fått såna problem att ligga på sidan då det smärtar så in i norden så det är tur att jag ska till barnmorskan i morgon så får höra vad det är.. Min mage har inte mått så himla bra under helgen sen detta började och man blir ju lite orolig med tanke på min sjukdom också men men.. Får se vad hon säger i morgon..

Sen på onsdag blir de röntgen sen äre bara o vänta tills nästa måndag då jag får veta om d blir kejsarsnitt lr inte. Min brors dotters mamma sa att det är ju det bästa för hur bra är det att jag ligger inne 2 månader med William?

Då jag har verkligen sjukhus fobi och kommer säkerligen bli deprimerad igen osv om jag gör det? Hur ska jag kunna knyta mig an till William då?! En bra fråga det.. Nåja, ta en dag i sänder ialf..

Glöm inte o gissa vikt o längd!! :)

Annars så är det skönt att vara hemma, krama på Dennis och bara vara hemma i sin egen miljö liksom.. Får hoppas jag får sova nogorlunda bra i natt.. Har ju sovit på rygg de senaste dagarna och det är inge skönt då min scolios gör det till besvär så usch, så får hoppas att jag kan ändå ligga lite på sidan lr ngt..


Kommentarer
Postat av: TinA

I'll always be a vampire lover;)



Mm, jag tycker det låter allvarligt nästan. Sen vet jag inte heller om det är "vanligt" att ha sån värk i magen vid den här tiden..Men som du säger; med tanke på din magsjukdom gillar jag inte oddsen.



Hoppas Magnus repar sig snart.

2010-07-18 @ 22:13:20
URL: http://egoism.blogg.se/

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0