Im alive, almost!

Jo jag lever men jag har ont.. Ont i munnen, ont i magen, ont i ryggen.. Ont överallt känns de som.. Men men, tvingade i mig mat för en stund sen faen va ont de gjorde!! Så nu sitter jag o smuttar på isglass.. Usch..

Hade lite funderingar på o åka hem redan idag istället för i morgon men känner att jag inte orkar så åker i morgon ialf..

Precis duschat en avsvalkande dusch men vart varm lika fort igen.. Igår när jag provade lite kläder inför lördagen för begravningen så satte jag på mig pjamasbyxorna och shit jag kunde faen inte få på mig dem, har blivit SKIT bred över höfterna!! O de pjamasbyxorna var stora innan!! Haha nåja..

Nej nu ska jag lägga mig ner o försöka somna till något värdelöst.. Sover knappt något för antingen äre värk eller så äre William som håller på..

Kommentarer

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0