Inte nådig

Hoppas lösenordskyddet fungerar nu för era alla trogna läsare.. <3

Annars så har jag mest legat hela dan, haft sån jävla tandvärk då min ena visdoms tand växer in i käkbenet så jag är lagomt svullen just nu så mamma min skulle kolla akut tid för att dra ut den då i Karlstad så får se hur det går.. Klarar faen inte av detta, klarar inte av att äta lr stänga munnen fy faen vad ont de gör alltså!!!!

Annars är det rätt bra faktiskt, svalare då det har åskat och regnat här hela dan mer lr mindre så det är så skönt så..

Gjorde den efterlängtade gips magen oxå så ska slänga in lite bilder senare :) Vart så fin så men måste finslipa lite o sen måste jag komma på hur jag ska dekorera.. :P Många har så fina ideér.. En har gjort en tavla runtom och en del har gjort det till en lampa, målat, bara haft ett siden band runtom.. Ja det finns en massa ideér så jag vet inte alls hur jag ska göra :P

Dennis hjälpte mig o göra gips magen, det var roligt o göra men vad kladdigt!! :P Haha, jag gör det då inte igen kan jag lova :P Men det var smidigt o bra men fy vad varmt det var när man har smörjt in sig med vaxelin och sen på med plastfolie och sen på med gips :P SVETTEN RANN!! haha, så en kall dusch var ett måste efter :P Annars vare billigt o bra för så många gips rullar :) Vi köpte ett paket på apoteket 6 rullar för 106 kr och vi fick till o med över så helt klart värt de!! :) Var o kollade på panduro innan apoteket där skulle de ta 2 rullar för 58 kr!!!!  SJUKT!!!!

Spelade in en video idag när William höll på som mest så får se om det går att ladda upp den sen :)

Nu ska jag nog gå o ta en kall dusch för mina fötter håller på och brinner upp!! :( Sen ska jag nog lägga mig i sängen o försöka somna..

Gonatt på er alla!

Kommentarer
Postat av: TinA

vare i karlstad du gick till tandläkaren?



lösenordet funkar för mig, som du kanske märekr ;)

2010-07-15 @ 16:25:06
URL: http://egoism.blogg.se/

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0