Min guldklimp

Nyss vaknat, skit skönt o vara utvilad men för utvilad ksk är helt seg :/ Vaknade inte av att Dennis pussade mig hejdå i morse o de brukar jag jämt göra, måste ha vart trött :P Haha!!

I natt sov vi med balkong dörren helt öppen o snacka om hur kallt o skönt de var?!?!?! Dennis frös lite men shit the same det är jag som ska ha de svalt o så haha! :P Finns täcke! :P Annars så idag händer det inte alls mycket ska väl försöka gå ut i solen o sola lite och sen ska jag o hämta ut mitt paket ÄNTLIGEN!! Så får se vad jag får för något för kompensation..

Igår så höll jag på o somna igen vid 15 snåret så jag tog cyklen o cyklade iväg en liten tur, gick väldigt långsamt då magen är ivägen o det känns där man har sammandragningar så usch.. Men cyklade ialf en stund o vips så var jag utanför Dennis jobb.. Väntade säkert 10 min sen slutade han o vi cyklade hem tillsammans..  :) De var mysigt och han vart super glad oxå sa han :) Sa att det lär ske flera gånger :) O sen när William kommer så lär de ske tusen tals gånger haha! ^^

Igår när vi låg o såg fotbollen så sparkade William rätt på revbenet så där så det gungade till och ja usch det gjorde faen SVINONT!! o Dennis höll handen precis där så han kände verkligen o vart lite förvånad att William har sån kraft.. :P Haha, usch hade säkert ont i flera minuter efter o är fortfarande öm.. Nu vill jag bara att det ska vara över :P

I morse så drömde jag om förlossningen och precis efter förlossningen då alla kom och besökte mig som Mamma, Felicia, Magnus, Berra, Svärmor o svärfar o Dennis morfar o farmor o jaa... Haha, jag satt bara där tydligen med min lilla guldklimp i famnen och lät ingen ha honom ^^ Hahaha!!

Nej nu ska de bli frukost o sen får vi se om det blir pölarna en sväng lr ngt :)

Kommentarer
Postat av: TinA

Awh, måste ha varit en härlig dröm! :)

2010-07-07 @ 12:52:49
URL: http://egoism.blogg.se/
Postat av: Malin, 22 år Gravid BF+1

Haha min karl är likadan, jag måste sova med fönstret öppet om nätterna annars dör jag. och då klagar mannen på att neej det är kallt. :P

2010-07-07 @ 13:34:01
URL: http://mammaflikkan.blogg.se/
Postat av: Malin, 22 år Gravid BF+1

haha okeje :P jag öppnar bara fönstret när jag ska sova. för annars dör jag på kuppen

2010-07-07 @ 17:10:44
URL: http://mammaflikkan.blogg.se/

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0