ONT ONT ONT

Hickar o sparkar på samma gång inge skönt precis.. I natt fick jag värsta sammandragningen ever, det gjorde så ont i hela magen o den var STEN hård.. Kunde inte ligga o kändes som jag skulle kissa på mig så jag på toa o sen gick jag lite o då släppte det o efter de gick ja go la mig igen.. Jisses, vad ont de gjorde! :P

Nåja, Dennis är på jobb som vanligt o jag är hemma o tråkar som vanligt :P Har en del saker som jag BORDE göra men jag har faen ingen lust :( Men borde ta tag i det :( Någon hålla mig sällskap på msn idag?

Kommentarer
Postat av: TinA

Awh, hoppas du inte hade alltför tråkigt den dagen.:(

2010-07-10 @ 13:57:11
URL: http://egoism.blogg.se/

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0