Orkar inte med detta mer

Somnade typ aldrig igår trots att jag var skit trött.. Tog kudden o täcket o la mig i soffan under fläkten o det var så skönt så, balkongdörren var öppen oxå så de var skit svalt o skönt tror ni ja sov?! Neeeej.. Det dröjde säkert 2-3 h innan jag somna.. O sen somnade jag o vaknade säkert vart 5e minut kändes de som.. Fy faen.. Sen vid typ 5 snåret gick jag o la mig i sängen igen där låg Dennis tvärsöver sängen :P Så jag kunde inte lägga mig där :P hahaha.. Men precis när jag skulle gå o lägga mig på soffan igen så vaknade han till o såg att jag stod där så han var så snäll o flyttade sig ^^ VI har ju ändå 180 säng haha ^^ Är rätt seg idag, trött o ont i magen.. William har hållt på med mig i morse fyy vilka sammandragningar.. :(

Åker hem nästa fredag pga begravning på lördag, så måste gå igenom vad jag ska ha för kläder.. Inge kul.. :(

Nu blir d frukost o bara häng i soffan tror jag..

Kommentarer
Postat av: TinA

Owh, får hoppas du får tillbaka liiiiite av sömnen när William har ploppat ut.. Han lär visserligen ha sina moments o skrika litegranna på nätterna, men liite bättre sömn hoppas jag ändå på :)

2010-07-10 @ 15:38:23
URL: http://egoism.blogg.se/

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0