Regna?

Äntligen svalare o man får ha på sig mysbyxor!!!!! Har kuttat runt i as tunt linne o trosor annars :P Haha! Men nu får jag ha mysbyxor o linne, skönt att det inte är så varmt!! Så ksk kommer någon skur idag?! (Y)

Vaknade av att Dennis flög upp ur sängen idag, han hade kramp :P Haha! Tur att det inte var jag ialf :P Har inte haft de på länge, jävligt skönt!

Annars så kunde jag inte somna om så nu sitter jag i min svala lgh o gör typ ingenting :P Men idag ska jag nog bara ligga på soffan o dö typ lr ngt, har ingen ork känner jag.. Men de får vi väl se..

Mitt paket är på väg säger de.. IGEN.. Så får väl se i morgon då det ska tydligen vara framme då det skickas som express paket :P

Dennis älskade min nya frilla :P Dock märkte han inte att jag hade vart o färgat o noppat ögonbryna oxå :P Haha! Nåja, man kan inte begära att de ska se ALLT! :P

Kommentarer
Postat av: Malin

svar: haha klart jag minns, vart sprang vi INTE genom en sprinkler? så fort vi såg någon var vi väl där ;)

2010-07-06 @ 12:12:08
URL: http://accordingtomalin.blogg.se/
Postat av: Tova

Hihi, visst är det skönt att det är svalare nu! är så himla varm av mig, och kan tänka mig att det är ännu jobbigare om man är gravid ;P

Vart var det ni bodde nånstans?

kramar

2010-07-06 @ 16:32:10
URL: http://trasslet.se

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0