Så fint så!

Jag har sovit mer lr mindre hela dagen idag och det var så skönt! Nu är magen mätt och belåten och jag sitter bara o fördriver tiden med ingenting så jag börjar bli lite trött igen haha!

Hm har ju fått in höst modet o gud så mycket fint!




Så fina saker ju! Men dock kunde jag inte beställa de då att registera presentkort inte fungerar så jag får antingen hoppas att William får något av dessa eller om jag trippar upp på stan själv o köper det :P Hehe

Men nallebjörn overallen är nog ett måste den är ju bara FÖR söööt! O så cardigan ^^ Den tyckte Dennis att William skulle ha på t.ex. julafton lr nyår =)

Kommentarer
Postat av: Joline

Va fin bloggen har blivit! Har inte vart in på ett tag :P



Tack =) Det går lite trögt just nu, väntar på antagningsbesked å sen ska jag flytta men kan inte gör nåt förrän ja vet om ja kommer in på skolan. Annars går det bra :P Sj då? När är det dags? =)

Kram

2010-07-20 @ 13:38:29
URL: http://waystodance.blogg.se/
Postat av: mika

Kan du inte maila de önskade kläderna till mig om du inte varit i väg och köpt dom redan.....Kram

2010-08-01 @ 05:37:18

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0