slemproppen & klåda

Tror bestämt att slemproppen gått nu.. Faen vad svårt sånt där är.. :-o annars försöker jag sova, borde inte vara några problem då jag fått låna illa mående band av micaela och de funkar.. Tror dock det är för min gravid klåda och sen att nu slemproppen gått så har man ingen ro. Felicia sa att de är bästa dagen i morgon då hon får träffa mig, naw sötnos då blir man rörd! :-) Annars har jag och William varit hos micis och pratat och william fick sin present :-) får visa bild sen :-) ska försöka sova med min klåda här, natti!

Kommentarer
Postat av: mika

Va härligt att få ta del av dina funderingar!!! Och vad som händer runt dig, Dennis och "Wille". Du är jättebra på att uttrycka dig!! Älskar dig stumpan! Kram Mika

2010-08-01 @ 05:25:21
Postat av: TinA

Det låter svårt att veta, efter det du berättat för mig. Det börjar ju iaf kännas att det är på gång nu :D

2010-08-02 @ 14:02:06
URL: http://egoism.blogg.se/
Postat av: Mica

Haha:P Gud, jag kommer ju bli helt förvirrad när min "propp" går. Nästan så jag kommer ta kort och skicka till min barnmorska för att vara helt säker, haha!



Skönt att armbanden fungerade för dig:) Sjukt bra uppfinning det där!<3

2010-08-02 @ 19:34:08
URL: http://babybaker.blogg.se/

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0