Softa onsdag

Vart o solat vid pölarna med Lisa i över 3 h idag, d var nice, fläktade rejällt men det var inte så att det var kallt utan det var super skönt faktiskt. Vattnet var varmt men jag är ju en badkruka o när jag har badat de andra dagarna så äre ju för att Dennis har kramat i mig i vattnet :P

Nu är hallen pimpad o klar så snyggt så ^^ Dennis frågade vilka som var vilka av fackena som var vems och jag bara men d är väl klart att din är högst upp o min i mitten o williams längst ner? :P Hahaha :P För Dennis är ju längst så :P Nåja, men det blev riiiiktigt tjustigt, får ta någon bild snart :) 

Borde möblera om lite snart oxå men jag behöver hjälp så får se när d blir :) Har ingen ork riktigt nu heller då det är så förbövelns varmt..

Åker hem näst nästa helg på begravning så får väl se när jag åker men har ialf tänkt o åka på fredag kväll då det är som svalare ialf.. Rätt tidig begravning på lördag där så får väl se hur d blir.. Hittade ialf en svart grej för 80 kr som var på rea så det är bara o se vad jag kan ha te det annars vet jag inte vad de blir.. Ksk svarta strumpbyxor? Nåja får se..

William håller på som bara den nu o möbelerar o sparkar men barnmorska sa att de lär bli så några dagar/veckor nu som han är jätte livlig så får väl se hur länge jag pallar.. :P Om 2 veckor blir d röntgen ialf av bäckene o veckan där efter ska jag träffa läkaren så jag hoppas hoppas att det nu blir som jag vill.. Annars söker jag banne mig till något annat sjukhus..

Nu ska jag ta en KALL dusch o sen ska jag bara ligga i soffan o softa e så trött....... (trots att jag sov till halv elva typ idag..)

Kommentarer
Postat av: TinA

Lord!, i dagar/veckor som han är livlig? haha, sånt här får mig att undra vad som är värt att skaffa barn (förutom att hålla mänskligheten vill liv). TinA inte gilla smärta!



Gött att ni drog till pölarna, svalka av dig/er lite.. Är ju ganska gött vid vatten även om man inte badar.. Det är ju trots allt svalare vid stränder än i centrum i staden bland alla elektricitet ;)



"svart grej", jag tolkar det som en klänning då alltså? (A) Hoppas det går bra på begravningen.. Sådant är alltid ledsamt, sorgligt.. Krama om!

2010-07-10 @ 13:51:39
URL: http://egoism.blogg.se/

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0