somnar

Ja, jag har säkert slocknat till flera gånger redan och det är as jobbigt o hålla ögonen öppna :( Men jag ska banne mig hålla mig vaken.. Snart äre tvätttid, kl 16 o då ska jag banne mig tvätta soffan, har skjutit och glömt det så länge nu så det behövs.. Borde dammsuga oxå, de kan jag göra så ksk jag blir piggare!

Sen blir d mat, ksk det som är kruxet?! Har ju ingen större lust o äta mat under dagen då det är så jävla varmt men äter gör jag men ksk inte mat så :P Utan d blir ksk mackor o lite sånt där enkelt som inte är varmt.. Men idag blir d färsk potatis och någonting med fläskfilé får se vad de blir..


Kommentarer
Postat av: Fröken M

Viggo tackar för komplimangen :)

2010-07-05 @ 18:23:58
URL: http://frokenmela.blogg.se/
Postat av: TinA

ja, jag har inte heller större lust att stå vid en spis eller ugn för att fixa käk. jag har det varmt så det räcker o blir över ;) men pastasallad m.m kan funka, "kall mat" är också gott! :)

2010-07-05 @ 19:07:27
URL: http://egoism.blogg.se/

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0