tråkiga tisdag

konstigt detta när det är kväll o man ska bara ta de lugnt då snurrar jag runt som en galning här hemma men det kan bero på att jag tar värkisar och de börjar ju värka bra o då känner jag ingen smärta :P Tur som är så äre inte så mycket som gör att jag snurrar runt här hemma :P

Dennis har gått o lagt sig då han verkligen var trött idag, stackarn!

O jag har ont i magen då william sparkar slår och putar med rumpan och buttar med huvudet på blåsan så det är verkligen rock'n roll här ska ni veta.. Så ni kanske förstår varför jag vill att allt ska vara över? Speciellt nu när jag har såna problem med foglossning och scoliosen och sen har jag såna svullna och uppbrända fötter känns de som.. Usch!!

I morgon blir de röntgen, skulle ha fått skjuts men får bli att jag åker själv.. Det är inga problem o köra korta sträckor men vill helst slippa över huvud taget då det är verkligen jobbigt o vara 110% koncenterad o det är inte lätt då man har ont och man har en wild kids i magen liksom..

Ska försöka se något tråkigt nu så jag somnar nogorlunda i tid igår låg jag vred på mig i säkert 2 h innan jag gav upp och gick upp o glodde teve till kl 3 i natt så.. Usch..

Köpte btw barbapappa pjamasen idag på HM de hade dock inte fått in någe mer höst saker.. :( Så jag får nog beställa ialf ifrån internet..

Tingeling..

Kommentarer
Postat av: TinA

Varför får du åka själv? :( Synd, men hoppas det går bra iaf.. Eller "gick" bra, tiden var väl kl 15.00 :)



Snart kommer William ut:)

2010-07-21 @ 16:32:30
URL: http://egoism.blogg.se/
Postat av: Mica

Ooh! Jag fick den där pyjamasen av min kusin. Den är så sjukt söt!

2010-07-22 @ 12:10:18
URL: http://babybaker.blogg.se/

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0