Trampar

Igår vart det ju svärmors goda taco gratäng med sallad och taco chips det uppskattades verkligen av Dennis <3

Tog det ganska lugnt igår då jag var så seg hela dan och jag la mig ganska tidigt och slocknade och sov o sov o sov som aldrig förr kändes de som :P Sov som en gud men jag vaknade iof några gånger och kände mig hel skum för William var SUPER lugn inte en fena rörde han på alla de gånger jag vaknade.. Men sen i morse när Dennis hade gått upp och jag var uppe på toa så började han leva livet då kände jag bara "puuh" :P Haha, är ju van o känna han hela tiden så är de lugn stund så blir man ju orolig!! :o

I morse när jag hade vaknat till och låg och bara vila mig lite så skakade magen alltså vibrera :P Haha det var lite häftigt men också lite skrämmande :P

Nu har jag suttit här vid fb och försökt slå TinA's rekord men ack ack, william sparkar och jag är hungrig så det är nog dags för frukost =)

I morgon ska vi ta fina gravid bilder o sen ska jag träffa någon tihihihihihihi! LÄNGTAR SOM TUSAN!! <3

O det är SVALT UTE Idag, JIPPIE!! jag kan äntligen andas och leva som vanligt utan att behöva svettas som en gris.... haha :P


Usch, känns som man går o trampar här i lgh tills det är måndag......  BLÄääääääääää!

Kommentarer
Postat av: TinA

Försöka kan du ju ;)

Grejt att du fick sova någorlunda bra inatt iaf :D



<3

2010-07-23 @ 12:44:47
URL: http://egoism.blogg.se/

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0