Tröttelietrött

I natt har jag sovit skit dåligt då William har legat o gosat med min magsäck så fy vilken halsbränna och uppstötningar, kunde knappt ligga på sidorna så det vart o ligga på rygg o det är de värsta jag vet.. Fy böveln.. Sen vid 6 snåret nu så kliade mina fötter så in i finalist så jag var tvungen o gå upp o duscha dem kallt sen vare ingen idé o gå o lägga sig igen så här sitter jag medans min fina sambo sover vidare.. Ska ta o äta lite frukost o sen se om jag ksk kan somna liten stund på soffan ialf..

Just de, lösenordskyddar min blogg så ni som vill läsa vidare
kommentera o ge mig eran email adress..


---------------------------Pojke                       Flicka                      Hos mig
Mage                               Toppig,               markerad Bredare            Toppig (pojke)
Bebisens hjärtfrekvens      Under 140                  Över 140                              ?
Pigmentrand                      Lång,                   markerad                                 ?
Skönhet                       Behåller skönheten       Flickan stjäl             Behåller  (Pojke)
Halsbränna                       Mycket                Lite eller ingen alls                 Mycket (Pojke)
Babyhicka                     Ingen eller lite                Mycket                              Lite   (Pojke)
Sparkar                           Mycket                    Lite mindre                     Mycket (Pojke)
UVI                                 Inga                     Risk för många                         ?
Bebisens läge                 Ligger högt                 Ligger lågt                   Ligger högt (Pojke)
Tandkött                 Blöder lite eller inget         Blöder mycket                        Inget (pojke)
Mat/godis               Fett, choklad och lakrits      Frukt, surt, sött              Choklad (Pojke)
Illamående               Lite                               Mycket                            Lite (Pojke)
Vikten               Går upp lite i början            Går upp mycket i början    Går upp lite(pojke)


Är beräknad den 25e augusti och tänkte nu göra en liten gissnings
lista nu på vad ni tror William föds och hur stor han är och väger :)
Så kom igen, gissa! :D

Kommentarer
Postat av: Fröken M

Klart du kommer få en bra förlossning ! Som sagt, klart det gör onte, men jag slulle ändå göra om det vilkenn dag som helst ! och de 9 timmarna kändes kanske som 4 när man låg där föör tiden lixom försvann när man var så uppe i allt.

Om jag får förtroende för det så fortsätter jag gärna att läsa din blogg och som nybliven mamma kanske jag kan ge dig några tips sen ;) kram

2010-07-11 @ 10:16:25
URL: http://frokenmela.blogg.se/
Postat av: TinA

Kul att nästan alla stämmer in på pojke :D Även att vi redan visste att det blir en liten william ;)

2010-07-11 @ 11:03:09
URL: http://egoism.blogg.se/
Postat av: Malin, 22 år Gravid BF+5

nu har du mailen :P

2010-07-11 @ 11:24:42
URL: http://mammaflikkan.blogg.se/
Postat av: Mica

Meh, om det där stämmer...då får ju jag också en pojke:P Attans att allt jag köpt är rosa...

2010-07-12 @ 19:09:43
URL: http://babybaker.blogg.se/

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0