Underbara dagar

Idag så kom svärföräldrarna förbi då de ska på semester nere vid västkusten :) Mysigt värre, fika bröd, väldigt ledsen jag blev.. Hehe! :) Sen drog vi o badade o jag badade två gånger idag, det ni.. Inte illa pinkat för en badkruka som jag.. Men jag tvingade faktiskt i mig båda gångerna för Williams skull annars hade jag ALDRIG satt mina fötter i vattnet.. :P

Sen drog vi och spelade minigolf vid gustasvik minigolf och tänk vem vann? Jo, Dennis så klart.. Måste kontroll räkna det där för det verkar inte rimligt :P Haha!!

Nu har jag duschat en kall dusch o sitter enbart i trosor o linne, as skönt!! Fläktarna går här så det är svalt o skönt för stunden ialf.. Ikväll innan jag lägger mig ska jag ta en IS KALL dusch igen så att jag kan sova.. Sov säkert bara 3-4 h i natt usch fy vad besvärligt det var kan jag lova!! Så jag hoppas innerligt att det blir LITE kallare snart så man kan sova utan problem!!


Imorgon så ska jag göra

  • Barnmorska
  • Klippa mig om d nu finns tid
  • Köpa nytt hjul till Rocky då han har sprungit sönder sitt nya som vi köpte för några veckor sen..

  • Hålla tummarna för att de blir lite regn snart!! Så det blir LITE svalare ute..

Kommentarer
Postat av: sofie

Tack! härligt med bad :) Men hur kan William tvinga dig å bada han är väll inte född? tänk då hur det blir när han är det ;)

2010-07-04 @ 21:55:30
URL: http://lysvret.blogg.se/
Postat av: TinA

aaah vad härligt att bada igen :D jag är också en badkruka men ibland kan man inte stå emot! :)

2010-07-05 @ 18:43:10
URL: http://egoism.blogg.se/

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0