Underbara kvalmiga lördag

Nu har jag badat för första gången!!!!!!! Haha!! Men det tog sin lilla tid dryga 1 timma lr så, var ju lite för kallt för lilla badkrukan som jag är! haha! :P Men badade gjorde jag :P Vart ju lite hjälp av Dennis :P Han fick krama ner mig i vattnet hahah! :P Nåja, jag vart blöt och jag tog årets första dopp så jag är nöjd! :)

Det vart lunch på beachen och vattenmelon, mums!! Behövdes verkligen i denna värmen idag, det var så kvalmigt i luften så usch..

Precis kommit upp ur badet!! Så ni ser att jag inte luras ^^

Annars så gör jag inte mycket, har kollat på fotboll med Dennis och vi har vart ute och gått en kvällspromenad och jag har suttit en stund i fotöljen och löst lite korsord och nu tänker jag nog ta något gott ur kylen och lägga mig i soffan och bara vara! :P

I morgon blir det ialf gustasviks minigolf bana som gäller, får se om Micaela och hennes gubbe hänger på lr inte :)

Hoppas ni inte har tynat bort i denna värmen!! <3

Kommentarer
Postat av: TinA

haha det är bra med bildbevis ;)

vattenmelon lät jävligt gött.. hoppas kvällen fortsätter i samma anda:) puss

2010-07-03 @ 20:57:20
URL: http://egoism.blogg.se/

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0