4X

Solade idag o de var nice! o shortsen blev godkända av Dennis!! yey jag har bra smak ialf haha! :P

sen vart de mat, pasta sallad med korv mums! sen så vart de inte så mycket bara ta de lugnt o sen ställde jag mig o gjorde muffins.. (RECEPTER GÅNGER 4!!!!!!!!!!!) hahaha, EN HEL DEL muffins!! men nu har jag ialf på lager! haha

måste packa också inför helgen men de gör jag i morgon innan d blir o gå upp på stan o kolla in studenttågen ^^ tänk att man åkte där själv för 3 år sen, tänk att tiden går så fruktansvärd snabbt?!

Just de, kolla på lgh.. Var själv på visningen så vem vet, vi kanske har värsta turen nu!! haha dock äre ju inflyttning på engång så d bli ju dubbel hyra i 3 mån så d är INGET som lockar! men får se, har ju några lägenheter som är inflyttning om 3 mån men som sagt, hur stor är chansen att få en sådan när man bara har tur o få 24 h med såna poäng som vi har.. Å just i de "barnvänliga" områdena liksom..

Nåja, nu har nog muffinsena svalnat så jag ska lägga dem i påsar ^^


Imorgon fyller min bästa mamma år <3

Kommentarer

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0