bland glas bitar

Hmm intressant morgon.. Frukost och lite tjöt på msn sedan vart de o plocka upp glasbitar nåja, shit happens!

Sen drog jag ut i solen o ut på stan o leta lite saker.. Blev ett nytt hjul till Rocky då han springer ju med huvudet utanför stackarn!! Så nu har han ett super stort hjul ist haha! :P Nåja, men han var inte intresserad av det då jag kom in o rota i buren men det lär väl bli vid 6 snåret då han är pigg o allert!

Köpte de goa snäck bullarna idag så tror nog att jag ska ta o gotta mig lite.. (A)

Kommentarer
Postat av: TinA

Hahah vad har du hittat på som får sopa plocka ihop glasbitar?:P



Awwe, då blir Rocky nog glad :)

2010-06-01 @ 15:12:56
URL: http://egoism.blogg.se/

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0