Dit o dit på kort tid

Igår åkte vi till dalarna o felicia hade barnkalas det var 13 ungar som irrade omkring där.. Livat vare!! Sen vart det grillat och bra film i soffan och bara mys så de var göttans!!

Idag har vi tvättat bilen och magnus kollade säkringarna osv o lite andra saker o så men allt såg prima ut :) Ny tvättad bil är alltid bra o ha! :)  Sen åkte jag o mamma tillbaka till KD då Felicia har tandläkare i morgon så hon kommer på fredag med magnus.. DEnnis kommer på torsdag de ska bli gött <3 Saknar honom !! ELLER vi saknar honom <3

Har tagit ett långt bad o nu sitter jag i soffan o väntar på att mamma ska komma hem då d ska bli någe kvällsmat av någe slag.. LIte hungrig faktiskt.. Men inge gott hemma :(  Nåja..

I morgon äre ialf tisdag så vi ska till sommarstugan o städa o göra de beboendeligt inför sommaren o så ska jag börja fixa sängen tänkte jag.. VI sover då inte kvar där tror jag då vi åker hem tillbaka, beror helt på vädret oxå..

Sen äre onsdag, birthday fast inge märkvärdigt då det är bara mamma o berra som är i närheten så jag sa att v i skjuter på de tills fredag eller lördag då alla i familjen är samlad ialf.. Å då blir pinocio tårta !!!!! MUMS!!

Näe nu ska jag lägga mig på soffan o bara dö ett tag.. William är inte nådig längre :(

Kommentarer
Postat av: TinA

KLart födelsedagen fortf är nåt märkvärdigt även om det inte firas "på riktigt" förrän senare =)

2010-06-21 @ 22:35:44
URL: http://egoism.blogg.se/

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0