Dryga 8 veckor kvar!

Ja nu börjar det krypa i fingrarna på mig.. Jag vill göra ordning allt.. Vika o lägga fram kläderna o fixa o dona.. Nästa vecka ska jag ialf börja med o måla sängen o den ska med hem hit sen o bädda o pyssla.. Åhå ^^

Ska fixa lite färgade papper o skriva lite rim o så på som Felicia hade när hon var liten.. Hon hade t.ex.

"Baka baka liten kaka (knåda benen eller magen lite)
Rulla rulla liten bulla (rulla den lilla kroppen)
Mjöla den (smek)
och pricka den (dutta med fingertopparna)
och SKJUTS in i ugnen (lyft bena)."

När vi gjorde den på Felicia när hon var liten hon kunde skratta i flera minuter ^^ Den ska jag sätta upp så man kan göra de som en liten tradition o så finns det några till som är mina favoriter som jag ska sätta upp på kylskåpet lr så.. Fast känns som jag kommer kunna lära mig alla dessa utantill men som  t.ex. Dennis lr mormor/farmor lr så så äre bra ^^ 

Åh, dryga 8 veckor kvar!!!!!!!!!!! Mamma berättade att hon fick bestämma datum när jag skulle födas.. OM jag får välja så ska jag ta de första datumet de ger mig! :P För då kommer ju William snabbare till oss ^^ 


I dag blir det inte så mycket gjort, njuter mest av att ha Dennis hemma o myser o kramas ^^ I morgon har jag väl tänkt att städa ialf så de ser nogorlunda bra ut när mamma o Berra kommer på onsdag.. Annars gör jag d på måndag o sen på tisdag är det ÄNTLIGEN den dagen jag har väntat på.. Ska till USÖ o prata om förlossning, yey! :D Sen ja, sen äre onsdag o då kommer mamma o Berra o då ska jag bjuda på mat, får se vad de blir..

Måste ner till tvätten nu.. ^^ Perfekt väder för o tvätta när de regnar ute ^^

Kommentarer
Postat av: TinA

Ojoj, tänk bara på att låta han färdigutveckla sig ;) Fast det har nog läkarna redan tänkt på när/om de ger dig olika förslag på dagar :D



Såna där ramsor har jag adlrig hört talats om, men jag borde inte vara förvånad =)

2010-06-13 @ 21:10:42
URL: http://egoism.blogg.se/

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0