Flitligt värre!!

Riktigt fint i lgh o förrådet tack vare mamma!! <3 Så nu har vi ett rent hem så d ska bli skönt o komma hem sen nästa vecka  :) Får bara hoppas att Dennis inte stökar ner nu när han ska vara hemma själv från söndag- torsdag(fredag) haha!! :P Nåja, får väl ksk räkna med det då han är kille ^^

Annars så har jag det bra här i KD då vi kom hit vid 18 tiden.. I morgon blir d å göra lite ärenden åt Felicia o jag måste köpa mat till Rocky o sen blir d å åka en sväng till sommarstugan o kolla läget sen ska mamma iväg på dans så jag får se vad jag gör.. Annars på söndag åker jag till Dalarna o är där tills måndag sen får vi se om Felicia följer med mig o mamma hem eller om vi åker själva hem o är på sommarstugan..

Nu är vi helt trötta så nu ska vi lägga oss o jag ska FÖRSÖKA o ta sovmorgon i morgon men de kan vara svårt :P

Jag o William saknar pappa Dennis!! <3 Men snart så ^^

Btw, det ska bli FINTFINT väder på onsdag!! ^^ Bra de för de vill man ju ha när det är ens födelsedag ^^

Kommentarer

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0