Flitligt värre

Har gått genom köket, halva badrummet o klädkammaren.. Så de lär jag ta i morgon efter jag har vart på BVC o USÖ då jag får veta datum för Williams ankomst. Nu blir det sängen då mina fötter är helt döda o knän också för den delen.!!

Nåja, känns lite bättre nu ialf då mamma inte behöver GÖRA ALLT när hon kommer på onsdag.. Men vi har ju HELA VINDEN o gå genom o det är ju en hel del o jag har ju bara rensat nu så mamma kommer säkert med några bra tips på hur det kan bli ännu bättre! :) Hon har ju trots allt uppfostrat 3 ungar ^^

Nej, nu ska jag sova, natti natti ifrån mig o William <3

Kommentarer
Postat av: TinA

haha visste inte ens att åbacken hade en vind ;D

2010-06-15 @ 18:58:17
URL: http://egoism.blogg.se/

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0