funderingar

försökte verkigen sova när dennis gick upp men näe lika förbannat är jag pigg o hungrig :( blää! nåja, blir nog bättre senare.. Fast o andra sidan så får man ju mer gjort utav dagen :)

Idag blir d inte så mycket jag ska fixa o dona litegrann nu o sen klä på mig o sen dra upp på stan o se alla studenter skrika o göra oväsen på stan när de nu tar studenten :P Så de lär nog vara ett jäkla liv här i huset i kväll så d är tur vi inte är hemma haha! :P Sen så vet jag inte vad jag ska göra fram tills Dennis slutar men något lär de väl bli sen så åker vi å kommer hem på söndag..

Sen vare tänkt att jag skulle åka till mamma o felicia på tisdag men de åker nog bort på måndag redan så de blir nog inte så.. O jag kan inte åka o vara kvar heller pga på måndag är en till visning o så förlossnings besök på avd på usö de blir nice! Sen så ja, sen blir d nog rätt lugnt ett tag fram över tror jag..

Jag vet inte hur jag ska göra med midsommar.. :/ Var ju tänkt att jag skulle vara i sommarstugan med familjen men vet o tusan om d nu blir så med tanke på om de ska vara där lr inte.. Så om de inte ska vara där så blir jag nog hemma tror jag.. O Dennis vet inte vad han ska göra.. Jag har sagt att han får göra vad han vill om han vill  ut o supa med sina kompisar så får han de för det är ändå sista året han får göra de på midsommar :P Haha. Näe men de skulle vara jävligt nice o samla ihop några o dra till någon park o sätta sig o ta med picknick o kubb osv o bara va o umgås.. Det hade varit jävligt nice.. Men ja, vi får se.. Om jag åker till sommarstugan så vill jag ju ha Dennis med mig o han vet ju inte om sagt men ja, vi får se hur vi gör..

Vill ju umgås lite med Felicia i sommar för sen lär jag inte ha tid o bara umgås med henne själv utan att någon är beroende av mig.. Nåja, de löses sig på någe vis..

Nu vill William ha mat..

Kommentarer

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0