Händelse lösa fredag

Är sjukt uttråkad!! Imorse kom jag knappt upp ur sängen utan låg kvar säkert till kl 11 då jag var så hungrig att jag kunde spy säkert.. Sen åt jag lite o så duschade jag o så kollade jag runt på blocket o jag hade värsta turen! Jag hitta ett skötbord till världens fynd så ringde o hörde om de fanns kvar o ville kika på de. Det var verkligen fint ett och man fick med en massa tillbehör oxå så d var bra :)  Så jag köpte de! Så nu har vi allt så nu äre bara hygiensaker o blöjor.. Men de tar vi sen!!

Nu ska vi fixa lgh o så ska vi fixa spjälsängen o sen blir d att fixa ordning allt tills Willie kommer <3 MYS MYS! Längtar så.... Kan inte tiden gå snabbare? Jag vill att de ska vara tisdag idag då jag får veta datum för snitt också.. Gaaaah varför går tiden så sakta?

Dennis jobbar halv dag på måndag så d är gött ändå att inte behöva vara själv heela dan, är sjukt trött på de må jag säga! Sen på tisdag jobbar han hel dag igen men då ska jag ändå till USÖ och prata med dom om förlossningen osv.. Sen på onsdag kommer mamma o Berra.. Då berra, Dennis ska till metal town på torsdag och då är ju mamma kvar o vi ska städa o gå genom hela lgh.. Kan vara skönt de oxå.. Skulle ha rensat när vi flytta in men d vart inte så så d får bli 2 år senare :P haha!

Nåja, vad tusan ska man göra?! William sparkas på revbena o grejjar.. Det gör inte LITE ont kan jag säga..

Kommentarer
Postat av: TinA

Kul att din mamma kommer över till dig o hjälper till med packningen o allt :) Kan vara skönt, så får ni lite egentid också :D



Grejt med skötbord och att allt det där är fixat nu ! =)

2010-06-13 @ 20:56:59
URL: http://egoism.blogg.se/

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0