klump i halsen

Igår så var vi på föreläsning på USÖ med Dennis o träffade Michaela där o hennes gubbe. Riktigt trevligt, vi planerade in grill kväll ska bli snart :)

Idag äre ialf bättre väder så hoppas att de håller i sig för jag har verkligen ingen lust o städa fast de skulle behövas men de kan jag ta senare ikväll lr i morgon..

Vill inte tänka på allt jag BORDE GÖRA som examens arbetet, gå igenom lgh osv.. o planera inför William för sen i Juli lär jag vara så stor att jag inte orkar så blää men jag får sån äcklig känsla o orkar inte.....

Mamma skulle KANSKE komma på torsdag o hjälpa mig o gå igenom lgh o så.. Men beror på om allt klaffar med allt..

Jag har INGET planerat förrän NÄSTA måndag..... Vad ska jag göra?!

Kommentarer
Postat av: TinA

du kanske ska prova på att spela nånting nytt, det behöver inte vara just sims men nånting annat helt enkelt.. börja skriva texter.. finns nog nån som har lika mkt oplanerat som du just nu så ni kanske kan hitta på nåt..

2010-06-08 @ 10:53:09
URL: http://egoism.blogg.se/

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0