KRAMP

I natt vaknade jag av att jag hade sån kramp i ena vaden jo just va det var.. KRAMP! Fy faen de gjorde så jävla ont så jag visste inte vart jag skulle ta vägen och jag försökte massera och bara trycka men nej faen sen vart jag fly förbannad så jag började slå mig själv på vaden o då gick de över :P Då la jag mig ner igen och då kände jag hur mina fötter började "domma" iväg typ som de flyger fast ändå inte.. De va äcklig känsla :P Sen fick jag värsta pirret i händerna.. Nerver som kläms.. Usch, det känns som jag har blivit DUBBEL så stor på en natt dör fy vad jobbigt det var o vända på sig :o

Nåja, frukost time nu sen snabbt till stan till banken o köpa starkare solskydd och sen träna sen sola! <3

Kommentarer

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0