Lgh är tom!

Nu ser lgh ut som den ska göra.. :P Fast tommare! Den vita hyllan i vardagsrummet har bara ca två hyllor fula och i köket är det hela 4 hyllor tomma :P O i klädkammaren äre 1 hel hylla fri o i sovrummet äre 2 hyllor fria.. Har iof under sängen kvar då vi har vakum påsar där med kläder o så massa tavlor som svärmor o svärfar ska kolla ifall det är något att sälja lr så.. Har ingen direkt användning för de o pengar tackar man ju inte nej till =)

I morgon kommer mamma o Berra.. :) Så ska bjuda på lite mat :)  O njuta lite! :) Sedan på torsdag åker ju Berra o Dennis till Metal town o är där tills söndag.. Jag o mamma åker hem på fredag eftermiddag/kväll troligen sen på lördag ska hon göra ngt å så på söndag morgon ska jag o mamma till Dalarna o hjälpa brorsan o Felicia med hennes kalas. Ska bli nice o träffa henne :) Hon får ju sina dockhusmöbeler o sommarkläder som jag har köpt till henne ska bli kul o träffa henne.. As länge sen sist nu, det var väl vid sälen sist så det är ett tag.. ^^

Jaa, annars så ska jag vara i sommarstugan o måla o slipa spjälsängen annars så vid midsommarhelgen så kommer ialf Dennis, mamma, Berra o Magnus vara i sommarstugan så d blir nice ändå o bara umgås lite  :) 

Var på ultraljud ida o William växer som han ska :) Han låg med huvudet neråt så det är skönt att han var fixerad ialf men ja, får väl se vad de säger ang kejsarsnitt.. Så mycket krångel fast jag är då inte förvånad.. Det är ALLTID krångel!!

Är lite rastlös nu då jag har hållt på o rensat o slängt en massa i några dagar nu o nu har jag helt plötsligt INGENTING o göra :P Haha!!


Kommentarer

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0