Liten update

Igår var en riktig slappar dag, var helt seg efter tisdagen så behövde bara vila mig men gud vad uttråkad man kan vara !! När man inget får göra så har man inget o göra man bara irriterar upp sig på saker o ting.. Blä.. Så idag tänkte jag ialf dra mig i kragen o gå ut ialf även om jag är svin trött i kroppen.. Magen värker o har ont i ryggen o ja, allmänt trött i synnerligheten..

Sen helgen tänkte jag bara vara med Dennis o njuta av hans sällskap för sen på torsdag drar han till Metal town sen antar jag att jag drar till KD men får se beror på om han ska med helgen därefter o fira midsommar men antar de så men antar att han får åka buss lr ngt för jag har inget planerat o jag är så sjuklgt uttråkad här.. Väntar bara hela dagarna på att han ska komma hem så bättre att fördriva tiden på sommarstugan med familjen ist.. O träffa Felicia oxå hon lär ha vuxit enormt nu så, ska bli kul o se om hon är till huvudet lr inte nu.. Hon var till bröstkrogen förut så, de ska bli intressant o se..

Fast jag BORDE köpa målarfärg till spjälsängen fast vet inte riktigt vart jag ska vända mig.. Beckers färg? Vart ligger de? haha Nåja, jag får googla! Haha!

Kommentarer
Postat av: TinA

haha herregud anna, en systerdotter som är längre än dig när hon är ca 10 år, hur kommer det se ut? ;) tihi <3



det kommr nog ske massor i sommar, du vet bara inte om det ännu =) det är ju roligt när saker o ting sker spontant också =))))

2010-06-10 @ 13:34:19
URL: http://egoism.blogg.se/

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0