Midsommar

Ja, jag kom hem igår afta, blev duschen på en gång så man fick av sig all små kryp, haha!! Sen myste jag o Dennis för det mesta hela kvällen :)

Här kommer lite bilder ifrån hem vistelsen.. <3

Uppe i dalarna i måndags, vattenkrig är någo som gillas!

Målade Williams säng :)

Midsommarmat <3

Födelsedags tårta o midsommar tårta =)

Solen tittade fram då å då :)

Full fart hela tiden för Dennis <3

:) Felicia - " faster när william kommer kan ni ju inte ha rocky då kan jag väl få honom?" Jag - " kan du ta hand om honom då? Du ska byta vatten varje dag, mata honom, göra rent buren" Felicia - " det är inge svårt" ^^ hahaha söta ungen!! <3

Haha ingen lyckad bild då vi båda kisar :P O jag har värsta dubbel hakan :o

Hoppas ni har haft en mega bra midsommar!! <3

Kommentarer
Postat av: Malin, 22 år Gravid v39

ser ut som ni hade en mysig helg, bilderna är härliga :)

2010-06-28 @ 11:14:06
URL: http://mammaflikkan.blogg.se/
Postat av: TinA

<3

2010-07-02 @ 10:21:55
URL: http://egoism.blogg.se/

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0