Midsommar

Sängen är klar !!!!!!!!!! :D Monterade ihop den igår så man kunde se att den var hel o fin o se att skruvarna passa haha! O de gjorde de! :) Så nu kan jag ta med mig den hem på söndag o fixa o trixa!! ^^

Annars har jag solat o softat!! :)

Dock fick vi veta lite tråkigheter igår i familjen :( Magnus pappa gick bort, dock vet vi inte när då han gick bort hemma och dom hittade han igår så :( <3<3<3 Till dig brorsan!! <3

Nu ska jag o Dennis gå upp o fixa oss o äta frukost åka iväg o handla det sista o åka till sommarstugan där Berra o magnus o felicia ska komma senare.. Sen blir de dans rund midsommarstången och njuta av vädret och grillat osv.. <3

TREVLIG MIDSOMMAR PÅ ER ALLA!! <3

Kommentarer
Postat av: TinA

Nähmen fyfan :( Bodde han ensam alltså? Skänker en tanke till Magnus o Felicia..



Skönt att sängen är klar och att du kan ta hem den nu.. :)

2010-06-27 @ 17:19:32
URL: http://egoism.blogg.se/

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0